Gyakori kérdések

Megrendelés, visszaküldés

Amennyiben nem találsz választ a kérdéseidre, kérjük, írj nekünk a vevoszolgalat@empyreum.hu email-címre, és 24 órán belül válaszolunk.

Előrendelés

Az előrendelés időszakában a termék árából a törvény által megengedett maximális kedvezményt (10%) nyújtjuk.

A jelölt megjelenési dátum tájékoztató jellegű. Fenntartjuk a megjelenési idő megváltoztatásának jogát.

Amennyiben a tervezett megjelenési dátum változik, arról email-ben időben értesítjük az előrendelőket.

Miután egy termék megjelent, 8 munkanapon belül megtörténik a kiszállítás.

Egy előrendelhető könyv vásárlása esetén további könyveket nem lehet kosárba helyezni. Amennyiben más könyvet is szeretnél vásárolni, úgy egy újabb, különálló rendelést kell leadni.

E-könyv

Az e-könyv digitális formátumú, jogtiszta kiadványokat jelent, melyek webáruházunkban epub vagy pdf formátumban vásárolhatóak meg.

Az e-könyvek megjeleníthetőek személyi számítógépen, tableten, e-könyv-olvasón és okostelefonon egyaránt.

Egy e-könyvet csak a sikeres fizetést követően továbbítjuk a vásárló által megadott email-címre.

Visszaküldés

A vásárlót megillető 14 napos indoklás nélküli elállási jog (ezen jogodról bővebben tájékozódhatsz az Általános Szerződési Feltételekben) gyakorlásának egyik törvény által előírt feltétele az, hogy a vásárló ezen szándékát írásban közli a vállalkozással.

A 14 napos elállási jog az előrendelésre is vonatkozik. Amennyiben egy előrendelt terméktől 14 naptári napon belül elállni kíván, jelezze nekünk, és visszaküldjük az Ön által kifizetett összeget.

Személyes átvétel

Kiadónk termékeinek személyes átvételére nincs lehetőség. A már megjelent termékeink országszerte megtalálhatóak a legtöbb könyvesboltban (pl. Libri, Líra, Bookline, Book24, Alexandra stb.)

Fontos!
Egy termék elérhetőségéről az adott üzletlánc ügyfélszolgálatán vagy webes felületén érdeklődhet.

Reklamáció

A termékek és azok megrendelésével kapcsolatos technikai kérdéseket az alábbi email-címen fogadjuk:

vevoszolgalat@empyreum.hu

Fizetés, szállítás

Amennyiben nem találsz választ a kérdéseidre, kérjük, írj nekünk a vevoszolgalat@empyreum.hu email-címre, és 24 órán belül válaszolunk.

Fizetési lehetőségek

Weboldalunkon:

  • Bankkártya
  • PayPal
  • Utánvét (+500 Ft)

Csomagautomatáknál:

  • Csak bankkártya

Házhozszállításnál:

  • Készpénz
  • Bankkártya
Utánvét

Utánvéttel vásárolt termék esetén bruttó 500 Ft díjat számolunk fel.

Amennyiben az utánvéttel vásárolt csomag nem kerül átvételre, a vásárló köteles megfizetni a szállítási és visszáru díjat.

Fontos!
Az előrendelésben vásárolt termékekre nincs utánvétes fizetési lehetőség!

Banki átutalás

Webáruházunkban jelenleg nem lehet banki átutalással fizetni. Kérjük, válasszon a bankkártyás vagy az utánvétes fizetési lehetőségek közül!

Át nem vett csomagok

A megrendelt, de lemondani kívánt csomagról kérjük, haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján szíveskedj értesíteni minket a vevoszolgalat@empyreum.hu email-címen.

Fontos!
Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a webáruházban megrendelt csomag "sikertelen kézbesítése" szerződésszegésnek minősül, melynek következményeként a webáruház az általa előzetesen kifizetett szállítási költség megtérítésére igényt tarthat a vásárlótól, abban az esetben is, ha a vásárlónak a szállítás "ingyenes" lett volna. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási és csomagolási költséget a kézbesítendő csomagok után, a visszaszállítás után szintén.

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, visszautasítja, vagy részére a kézbesítés neki felróható okból adódóan nem lehetséges, a vásárlás ténylegesen NEM VALÓSUL MEG és a szállítási díjra a vállalkozás igényt tarthat, 2 vagy annál több át nem vett csomag esetén újabb megrendelést csak előre fizetéssel áll módunkban teljesíteni.

Nemzetközi szállítás

Amennyiben nem Magyarországról rendelsz, felhívjuk figyelmed, hogy kizárólag az Európai Unión belülre tudunk kiszállítást vállalni.

Fontos!
Külföldi vásárlás esetén utánvétes átvételre nincs lehetőség!