Gyakori kérdések

Megrendelés, visszaküldés

Amennyiben nem találsz választ a kérdéseidre, kérjük, írj nekünk a vevoszolgalat@empyreum.hu email-címre, és 24 órán belül válaszolunk.

Miért csak 10% kedvezmény?

A vonatkozó jogszabály értelmében a 2024. október 1. után megjelent termékeink esetében a borítóárból a megjelenést követő 365 napon keresztül nem nyújtható 10%-ot meghaladó kedvezmény. 2024. évi XIII. törvény 9. §

2024. évi XIII. törvény oktatási, családügyi, kulturális tárgyú és...

Mi történik, ha előrendelek?
  • Az előrendelés időszakában a termék árából nagyobb kedvezményt nyújtunk, mint amennyit a megjelenést követően biztosítani tudunk.
  • A jelölt megjelenési dátum tájékoztató jellegű. Fenntartjuk a megjelenési idő megváltoztatásának jogát.
  • A megjelenési idő kivételes esetekben megváltozhat; erről mindig értesítjük az előrendelőket!
  • A kötetek a hivatalos megjelenéstől számolva 8 munkanapon belül megérkeznek.
  • Egy előrendelhető könyv vásárlása esetén további könyveket nem lehet kosárba helyezni. Amennyiben más könyvet is szeretnél vásárolni, úgy egy újabb, különálló rendelést kell leadni.
Mi történik, ha e-könyvet rendelek?
  • Az e-könyv digitális formátumú, jogtiszta kiadványokat jelent, melyek webáruházunkban epub vagy pdf formátumban vásárolhatóak meg.
  • Egy e-könyv megjeleníthetőek személyi számítógépen, tableten, e-könyv-olvasón és okostelefonon egyaránt.
  • Egy e-könyvet csak a sikeres fizetést követően továbbítjuk a vásárló által megadott email-címre.
Van személyes átvételi lehetőség?

Kiadónk termékeinek személyes átvételére nincs lehetőség. A már megjelent termékeink országszerte megtalálhatóak a legtöbb könyvesboltban (pl. LibriLíraBooklineBook24Alexandra stb.)

Fontos!
Egy termékek elérhetőségéről az adott üzletlánc ügyfélszolgálatán vagy webes felületén érdeklődhetsz.

Hogyan tudok elállni egy terméktől?

A vásárlót megillető 14 napos indoklás nélküli elállási jog (ezen jogodról bővebben tájékozódhatsz az Általános Szerződési Feltételekben) gyakorlásának egyik törvény által előírt feltétele az, hogy a vásárló ezen szándékát írásban közli a vállalkozással.

A vásárló a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és visszaküldheti a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan! Ha egyszerűen csak nem tetszik neki a megvásárolt termék, úgy jogosult azt visszaküldeni, és a vételárat (ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is) visszakérni.

Ide küldheted vissza a csomagot:

Frank Robin
7624 Pécs, Budai Nagy Antal u. 8.
+36 70 411 8321
rendeles@empyreum.hu

Hol tudok panaszt tenni?

A termékek és azok megrendelésével kapcsolatos technikai kérdéseket, reklamációt, panaszkezelést a következő oldalon fogadjuk:

KAPCSOLAT – Empyreum Kiadó

Fizetés, szállítás

Amennyiben nem találsz választ a kérdéseidre, kérjük, írj nekünk a vevoszolgalat@empyreum.hu email-címre, és 24 órán belül válaszolunk.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Weboldalunkon:

  • Bankkártya (Stripe)
  • OTP SimplePay
  • PayPal
  • Google Pay
  • Shop Pay
  • Utánvét (+500 Ft)

Csomagautomatáknál:

  • Csak bankkártya

Házhozszállításnál:

  • Készpénz
  • Bankkártya
Van utánvét lehetőség?

Utánvéttel vásárolt termék esetén bruttó 500 Ft díjat számolunk fel.

Amennyiben az utánvéttel vásárolt csomag nem kerül átvételre, a vásárló köteles megfizetni a szállítási és visszáru díjat.

Fontos!
Az előrendelésben vásárolt termékekre nincs utánvétes fizetési lehetőség!

Van banki átutalás lehetőség?

Webáruházunkban jelenleg nem lehet banki átutalással fizetni. Kérjük, válassz a bankkártyás vagy az utánvétes fizetési lehetőségek közül!

Mennyi ideig tart a kézbesítés?

Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 2-8 munkanapot vesz igénybe. A megrendelés fázisairól vásárlóinkat emailben, bizonyos esetekben SMS-ben folyamatosan tájékoztatjuk. Amennyiben a keresett termék nincs készleten adott áruházban, de rendelhető, küldje el rendelését online és kollégáink visszajeleznek a várható áru beérkezésről. Mivel a szállítási határidő termékenként változó, csak a rendelés leadását követően tudjuk tájékoztatni. Amennyiben soknak találja a szállítási időt, rendelésétől természetesen el tud állni.

Van nemzetközi kiszállítás?

A legtöbb könyvet a következő országokba tudjuk kiszállítani:

  • Ausztria
  • Egyesült Királyság
  • Hollandia
  • Horvátország
  • Írország
  • Németország
  • Románia
  • Svájc
  • Svédország
  • Szerbia
  • Szlovákia


A következő könyveket nem tudjuk külföldre szállítani:

  • Politikai filozófiák zsebkönyve
  • Eszmék könyve
  • Eszmék zsebkönyve
  • Jelképek könyve

Fontos!
Külföldi vásárlás esetén utánvétes átvételre nincs lehetősé

Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?

A megrendelt, de lemondani kívánt csomagról kérjük, haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján szíveskedj értesíteni minket a vevoszolgalat@empyreum.hu email-címen.

Fontos!
Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a webáruházban megrendelt csomag "sikertelen kézbesítése" szerződésszegésnek minősül, melynek következményeként a webáruház az általa előzetesen kifizetett szállítási költség megtérítésére igényt tarthat a vásárlótól, abban az esetben is, ha a vásárlónak a szállítás "ingyenes" lett volna. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási és csomagolási költséget a kézbesítendő csomagok után, a visszaszállítás után szintén.

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, visszautasítja, vagy részére a kézbesítés neki felróható okból adódóan nem lehetséges, a vásárlás ténylegesen NEM VALÓSUL MEG és a szállítási díjra a vállalkozás igényt tarthat, 2 vagy annál több át nem vett csomag esetén újabb megrendelést csak előre fizetéssel áll módunkban teljesíteni.