Gyakori kérdések
Megrendelés, visszaküldés
Amennyiben nem találsz választ a kérdéseidre, kérjük, írj nekünk a vevoszolgalat@empyreum.hu email-címre, és 24 órán belül válaszolunk.
Miért csak 10% kedvezmény?
A vonatkozó jogszabály értelmében a 2024. október 1. után megjelent termékeink esetében a borítóárból a megjelenést követő 365 napon keresztül nem nyújtható 10%-ot meghaladó kedvezmény. 2024. évi XIII. törvény 9. §
2024. évi XIII. törvény oktatási, családügyi, kulturális tárgyú és...
Mi történik, ha előrendelek?
- Az előrendelés időszakában a termék árából nagyobb kedvezményt nyújtunk, mint amennyit a megjelenést követően biztosítani tudunk.
- A jelölt megjelenési dátum tájékoztató jellegű. Fenntartjuk a megjelenési idő megváltoztatásának jogát.
- A megjelenési idő kivételes esetekben megváltozhat; erről mindig értesítjük az előrendelőket!
- A kötetek a hivatalos megjelenéstől számolva 8 munkanapon belül megérkeznek.
- Egy előrendelhető könyv vásárlása esetén további könyveket nem lehet kosárba helyezni. Amennyiben más könyvet is szeretnél vásárolni, úgy egy újabb, különálló rendelést kell leadni.
Mi történik, ha e-könyvet rendelek?
- Az e-könyv digitális formátumú, jogtiszta kiadványokat jelent, melyek webáruházunkban epub vagy pdf formátumban vásárolhatóak meg.
- Egy e-könyv megjeleníthetőek személyi számítógépen, tableten, e-könyv-olvasón és okostelefonon egyaránt.
- Egy e-könyvet csak a sikeres fizetést követően továbbítjuk a vásárló által megadott email-címre.
Van személyes átvételi lehetőség?
Kiadónk termékeinek személyes átvételére nincs lehetőség. A már megjelent termékeink országszerte megtalálhatóak a legtöbb könyvesboltban (pl. Libri, Líra, Bookline, Book24, Alexandra stb.)
Fontos!
Egy termékek elérhetőségéről az adott üzletlánc ügyfélszolgálatán vagy webes felületén érdeklődhetsz.
Hogyan tudok elállni egy terméktől?
A vásárlót megillető 14 napos indoklás nélküli elállási jog (ezen jogodról bővebben tájékozódhatsz az Általános Szerződési Feltételekben) gyakorlásának egyik törvény által előírt feltétele az, hogy a vásárló ezen szándékát írásban közli a vállalkozással.
A vásárló a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és visszaküldheti a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan! Ha egyszerűen csak nem tetszik neki a megvásárolt termék, úgy jogosult azt visszaküldeni, és a vételárat (ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is) visszakérni.
Ide küldheted vissza a csomagot:
Frank Robin
7624 Pécs, Budai Nagy Antal u. 8.
+36 70 411 8321
rendeles@empyreum.hu
Hol tudok panaszt tenni?
A termékek és azok megrendelésével kapcsolatos technikai kérdéseket, reklamációt, panaszkezelést a következő oldalon fogadjuk:
Fizetés, szállítás
Amennyiben nem találsz választ a kérdéseidre, kérjük, írj nekünk a vevoszolgalat@empyreum.hu email-címre, és 24 órán belül válaszolunk.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Weboldalunkon:
- Bankkártya (Stripe)
- OTP SimplePay
- PayPal
- Google Pay
- Shop Pay
- Utánvét (+500 Ft)
Csomagautomatáknál:
- Csak bankkártya
Házhozszállításnál:
- Készpénz
- Bankkártya
Van utánvét lehetőség?
Utánvéttel vásárolt termék esetén bruttó 500 Ft díjat számolunk fel.
Amennyiben az utánvéttel vásárolt csomag nem kerül átvételre, a vásárló köteles megfizetni a szállítási és visszáru díjat.
Fontos!
Az előrendelésben vásárolt termékekre nincs utánvétes fizetési lehetőség!
Van banki átutalás lehetőség?
Webáruházunkban jelenleg nem lehet banki átutalással fizetni. Kérjük, válassz a bankkártyás vagy az utánvétes fizetési lehetőségek közül!
Mennyi ideig tart a kézbesítés?
Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 2-8 munkanapot vesz igénybe. A megrendelés fázisairól vásárlóinkat emailben, bizonyos esetekben SMS-ben folyamatosan tájékoztatjuk. Amennyiben a keresett termék nincs készleten adott áruházban, de rendelhető, küldje el rendelését online és kollégáink visszajeleznek a várható áru beérkezésről. Mivel a szállítási határidő termékenként változó, csak a rendelés leadását követően tudjuk tájékoztatni. Amennyiben soknak találja a szállítási időt, rendelésétől természetesen el tud állni.
Van nemzetközi kiszállítás?
A legtöbb könyvet a következő országokba tudjuk kiszállítani:
- Ausztria
- Egyesült Királyság
- Hollandia
- Horvátország
- Írország
- Németország
- Románia
- Svájc
- Svédország
- Szerbia
- Szlovákia
A következő könyveket nem tudjuk külföldre szállítani:
- Politikai filozófiák zsebkönyve
- Eszmék könyve
- Eszmék zsebkönyve
- Jelképek könyve
Fontos!
Külföldi vásárlás esetén utánvétes átvételre nincs lehetősé
Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?
A megrendelt, de lemondani kívánt csomagról kérjük, haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján szíveskedj értesíteni minket a vevoszolgalat@empyreum.hu email-címen.
Fontos!
Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a webáruházban megrendelt csomag "sikertelen kézbesítése" szerződésszegésnek minősül, melynek következményeként a webáruház az általa előzetesen kifizetett szállítási költség megtérítésére igényt tarthat a vásárlótól, abban az esetben is, ha a vásárlónak a szállítás "ingyenes" lett volna. A vállalkozás minden esetben fizet szállítási és csomagolási költséget a kézbesítendő csomagok után, a visszaszállítás után szintén.
Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, visszautasítja, vagy részére a kézbesítés neki felróható okból adódóan nem lehetséges, a vásárlás ténylegesen NEM VALÓSUL MEG és a szállítási díjra a vállalkozás igényt tarthat, 2 vagy annál több át nem vett csomag esetén újabb megrendelést csak előre fizetéssel áll módunkban teljesíteni.